سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید عینک آفتابی

از اصلی‌ترین فواید عینک آفتابی باید به سلامت چشم‌ها اشاره کرد. روزهای گرم تابستان که از راه می‌رسد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از عینک آفتابی استفاده کنند. اشعه‌هایی که در نور خورشید وجود دارند، ممکن است باعث آسیب رسیدن به چشم شود.

شما در کوتاه‌مدت یا طولانی‌مدت متوجه آسیب‌های نور خورشید خواهید شد. آسیب‌هایی که به چشم وارد می‌شود، منجر به پیدایش بیماری‌های خطرناکی در بدن انسان می‌شود. دو اشعه  UVA و UVB  نام دو اشعه مضر هستند که از دل اشعه فرابنفش خورشید بیرون می‌آیند.

از فواید عینک دودی این است که مانند سپری در برابر حملات اشعه نور خورشید از چشمان شما محافظت می‌کند. 

وقتی عینک آفتابی زنانه یا عینک آفتابی مردانه مردانه فقط شیشه‌های تیره و رنگی داشته باشد، نمی‌تواند از رسیدن پرتوهای مضر فرابنفش به چشم جلوگیری کند. این امر سبب می‌شود مردمک چشم زیر نور خورشید تا قطر 5 تا 6 میلی‌متری گشاد شود.

مشکلش چیست؟ اینکه گشادی مردمک چشم زیر نور خورشید باید حداکثر نیم میلی‌متر باشد تا بتواند از ورود نور جلوگیری کند. اما وقتی شیشه رنگی است و ضد یو وی نیست، چشم دچار اشتباه می‌شود و مردمک را بیشتر باز می‌کند. در نتیجه همه نور خورشید با همه‌ی اشعه‌های مضرش وارد چشم می‌شود و مشکلاتی همانند آب مروارید، دژنراسیون ماکولا، برف‌کوری (آفتاب‌سوختگی قرنیه)، پینگوکولا و آسیب دایمی شبکیه را پدید می‌آورد.

 

فروشگاه عینک و لنز ماندگار لنز به شرح ذیرجهت فعالیت موضوع خرید،فروش،واردات،صادرات پخش وارائه کلیه کالاهامجازبازرگانی اعم ازانواع عدسی عینک طبی و آفتابی عینک ،انواع عینک طبی(عینک طبی زنانه،عینک طبی مردانه) و آفتابی ‌انواع  لنز چشم و کلیه ملزومات مربوط به آنها ،شرکت درمناقصات ومزایدات ،عقدقراردادبااشخاص حقیقی وحقوقی ،دولتی وخصوصی ،اخذواعطای نمایندگی،اخذ وام ‌تسهیلات ریالی وارزی،شرکت درنمایشگاه های تخصصی،وغیرتخصصی داخل وخارج ازکشور فعالیت می کند


کی پد پارادوکس

کی پدهای (Keypad)دزدگیر پارادوکس کانادا:

این کیپدهای پارادوکس با قابلیت نصب 4 رشته سیم به کنترل پنل خود راه اندازی می شود.کلیه کیپدها قابلیت نصب یک عدد زون بر روی خود را دارا می باشد.تمامی کیپدهای اعلام سرقت پارادوکس ساخت و تولید کشور کانادا می باشد.

در دزدگیر سری اسپکترا (spectra) و ماژلان ( magellan) کی پدهای زیر قابلیت راه اندازی را دارد.

انواع کی پد های پارادوکس

کیپد K641 دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K641 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش LCD با قابلیت پشتیبانی‌ از حالت StayD و صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LCD دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K32LCD پارادوکس با قابلیت پشتیبانی از حالت StayD و دارای صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس از سری کیپدهای(Keypad) سازگار با کنترل پنل های سری ماژلان مدل MG5000، MG5050 و سری اسپکترا Spectra SP پارادوکس می باشد.

کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش 7 اینچی به صورت کاملاً لمسی و سازگار با کنترل پنل های سری Swan، EVO، SP و MG می باشد.


دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox

دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox ، نوعی دستگاه مجهز و سیستم حفاظتی هوشمند است که برای نصب در منازل، ساختمان های اداری و تجاری طراحی شده است. توسط محصولات پارادوکس ، امنیت داخلی ساختمان ها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. استفاده از این تجهیزات در راستای نصب دوربین مدار بسته می توانند یک سری کامل و ایده آل با قابلیت های کاربردی منحصر به فرد را به مشتریان ارائه دهند. این تجهیزات را می توان جزو دستگاه های هوشمند الکترونیکی قلمداد نمود. دستگاه دزدگیر منزل پارادوکس paradox، محصول شرکت پارادوکس در کانادا است و یکی از بهترین نوع دزدگیر در نوع خود محسوب می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از فناوری های روز دنیا تولید شده اند. خرید محصولات پارادوکس  از هر نظر مقرون به صرفه بوده و امنیت ساختمان را تضمین می کند. اگر قصد دارید یک دزدگیر مجهز و کارآمد برای منزل یا محل کار خود خریداری کنید، بعد از دیدن لیست قیمت محصولات پارادوکس دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox را به شما پیشنهاد می کنیم. در حال حاضر دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox در دو مدل دزدگیر بیسیم و دارای سیم، در بازار موجود است. بسته به نوع کاربری، مشتریان می توانند یکی از این دو نوع را خریداری کنند. مدل دستگاه دزدگیر که به صورت بسته کامل تجهیزات با سیم ارائه می شوند همانند دوربین های مداربسته باید عملیات سیم کشی و نصب برای آن ها انجام شود. برای مدل های دزدگیر بیسیم، سیستم بر اساس امواج شبکه بیسیم عمل می کند.

خرید محصولات پارادوکس در فروشگاه آموت- نمایندگی رسمی دزدگیر پارادوکس در ایران 


کاربرد ریموت در دزدگیرها

دزدگیر اماکن پارادوکس کانادا دارای 3 گروه اکسسوری شامل Specia accessories,Remote control,Sirenمیباشد. که در اینجا به شرح مشخصات ریموت کنترل های دزدگیر پارادوکس کانادا خواهیم پرداخت .

ریموت کنترل های دزدگیر پارادوکس کانادا

ریموت کنترل های پارادوکس در شاخه ی اعلام سرقت اماکن پارادوکس (paradox) شامل 6 مدل می شوند که بر روی فرکانس رادیویی 433 و 86M مگاهرتز با کنترل پنل مربوط یا ماژول فرستنده و گیرنده وایرلس ارتباط بر قرار می کنند.
Rem1 ، Rem2 ، Rem25 ، Rem15 همگی تک پارتیشن را در نسل پارادوکس دزدگیر اماکن ساپورت می نمایند.

برای خرید چشمی دزدگیر پارادوکس paradox کانادا با بهترین قیمت ، گارانتی تعویض 4 ساله ، 10سال خدمات پس از فروش و دریافت مشاوره فنی و شرکت در کلاس های آموزشی رایگان فروشگاه آموت نمایندگی دزدگیر پارادوکس کانادا در ایران در خدمت شماست .

 ریموت کنترل REM1   ریموت کنترل REM15    ریموت کنترل REM2    ریموت کنترل REM3    ریموت کنترل REM101 


سیستم های اعلام سرقت با امنیت بالا و کنترل تردد پارادوکس کانادا

کنترل پنل های   سری EVO پارادوکس(Paradox)  کانادا بالاترین ضریب حفاظت بین تمام مدل های پارادوکس می باشد که بهترین کاربرد آنها ، برای اماکن فوق امنیتی مانند بانک ها ، موزه ها ، مناطق نظامی و اماکنی که نیازمند به استفاده از زون های بیشتر هستند مانند مراکز اداری ، تجاری و منازل چند طبقه و حتی در ساختمان های آپارتمانی که دارای یک نگهبان هستند ، می باشد. در سری دزدگیر دیجیپلکس EVO192 دزدگیر پارادوکس 8 زون با سیم روی برد وجود دارد که همانند بقیه مدل ها با قرار دادن ماژول افزایش زون می توان تعداد زون ها را افزایش داد و از آن بهره مند شد. سری EVO192 دارای 8 پارتیشن می باشد که می توانند 8 منطقه مختلف را به صورت مجزا کنترل کند و به هر کدام از مناطق دستور خاص خود را دهد . این کنترل پنل ها قابلیت کنترل تردد را نیز پشتیبانی می کنند.

انواع مدل های دزدگیر سری ماژلان پارادوکس

این کنترل پنل ها در دو مدل EVO HD .EVO192 و با مشخصات ذیل می باشند .
کنترل پنل EVO192 : کنترل پنل 192 زون – 8 زون روی برد پارادوکس کانادا با قابلیت دو برابر شدن و پشتیبانی از کنترل تردد و زون های آدرس پذیر
کنترل پنل EVOHD : کنترل پنل 192 زون – 8 زون روی برد پارادوکس کانادا با قابلیت دوبرابر شدن و پشتیبانی از کنترل تردد و زون های آدرس پذیر و همچنین دارای پاور قدرتمند و پشتیبانی از دوربین HD78 و HD88 پارادوکس

سایر محصولات آموت

دزدگیر اسپکترا     دزدگیر ماژلان

اهمیت سیستم اعلام سرقت

حفاظت محیطی و فیزیکی به هر روشی که باشد در محل زندگی روزمره یا کار یکی از بنیادی‌ترین اصول زندگی در مناطق شهری شلوغ است که همواره چالش‌های زیادی را برای شهروندان در پی داشته است. سیستم اعلام سرقت اماکن یا دزدگیر اماکن یک راهکار مناسب و محبوب جهت ارتقای سطح امنیتی کاربران مختلف است . آپارتمان های مسکونی و تجاری ، ادارات و سازمان ها و … بیش از دیگران به فکر استفاده از سیستم اعلام سرقت هستند . سیستم اعلام سرقت اماکن و منازل تمامی مبادی ورودی ساختمانها شامل درها و پنجره ها را پوشش می دهد و پس از تشخیص کوچک ترین تحرکی ، شما را باخبر می کند .اطلاع از نحوه کارکرد سیستم‌های ضد سرقت و انواع آن‌ها‌ می‌تواند در زمینه به کار گیری یک سیستم مناسب کمک شایانی به شما نماید.

سیستم اعلام سرقت چیست؟

سیستم‌های اعلام سرقت در مکان‌ها و ساختمان‌های با کاربری مختلف نصب‌ می‌شوند تا در مواقع لزوم ورود افراد غیرمجاز با مکان‌های مورد نظر کنترل شود. این سیستم‌ها که انواع مختلفی دارند با بهره‌گیری از حسگر‌های خود‌ می‌توانند هر گونه حرکت غیرمجاز را تشخیص دهند و با ارسال پیامی به دستگاه مرکزی موجب به صدا در آمدن آژیر‌ می‌شود.

اهمیت و امکانات سیستم اعلام سرقت

برای کنترل محل زندگی از سرقت های محلی، محافظت از محیط کار، محافظت از شخص، محافظت از منزل در دوران سفر، بهینه کردن مصرف انرژی و .... سیستم اعلام سرقت اماکن و منازل امروزه کاربرد خیلی ضروری برای ما دارد.
دزدگیر اماکن و منازل توسط موبایل، مانیتور لمسی، کارت خان قابلیت کنترل از راه دور را فراهم می کند و درصورت نیاز به غیر فعال کردن سیستم از رمز عبور یا کشیدن کارت در هنگام ورود استفاده می شود. جهت فعال کردن یا غیر فعال کردن این سیستم نیازی به حمل وسیله ای نیست، تنها با یک پلت فرم ساده و رابط کاربری آسان در گوشی همراه قابل مدیریت و اجرا می باشد. در صورت قطع برق برای حفاظت از محیط از باطری داخلی این دستگاه استفاده می شود.

محصولات دزدگیر آموت

دزدگیر پارادوکس    سیستم کنترل تردد     سنسورهای چشمی     ریموت کنترل پارادوکس      کیپد پارادوکس    ماژول دزدگیر پارادوکس      آژیر فلاشر پارادوکس  تجهیزات جانبی پارادوکس