سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد سنسور چشمی در دزدگیرهای حرفه ای

سنسور های تشخیص حرکت یا آشکار سازهای مادون قرمز از ارکان اصلی سیستم های امنیتی به شمار میروند دلیل آن هم بسیار ساده است وقتی که شما در منزل و یا محیط تحت پوشش نیستید این آشکار ساز های حرکتی هستند که فرمان آلارم را به کنترل کننده مرکزی میدهند. وظیفه اصلی آشکار ساز حرکتی، تشخیص ورود فرد مزاحم به محیط و ارسال پالس هشدار به سیستم مرکزی است. کارکرد مهم و اصلی این تجهیزات در زمان عدم حضور شما در محیط است.

برخی از سیستم های امروزی میتوانند برای مواقع خاص برنامه ریزی شوند به طور مثال: ثبت وقایع توسط دوربین های نظارتی (دوربین مداربسته ) در صورت تشخیص حرکت آشکارسازها (چشمی دزدگیر اماکن ) به مفهوم ساده تر آشکار سازهای حرکتی نه تنها در سیستم های حفاظتی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند بلکه امکان اتصال به سیستم های نظارت تصویری را نیز دارند.
این سنسور های چشمی پارادوکس حکم نگهبانان محیط را دارند و به طور دائم و بدون وقفه آماده نشان دادن واکنش از خود هستند در مواردی همچون رفت و آمد غیر منتظره در محوطه ها، اتاق های نشیمن، باز و یا بسته شدن پنجره ها، شکستن شیشه ها . بنابراین قبل از پرداختن به چشمی دزدگیر پارادوکس کانادا لازم است برخی مفاهیم توضیح داده شوند . اعم از :

انواع سنسور چشمی دزدگیر اماکن کدامند ؟

چشمی های پارادوکس با توجه به کارایی های مختلفشان برای دو فضای داخلی و خارجی ، و در دو حالت باسیم و بی سیم طراحی شده اند. لازم به ذکر است که سنسورهای چشمی در طبقه بندی های مختلفی قرار می گیرند؛ از جمله : چشمی های پیرامونی که یک فضا مانند اتاق، سالن و .. را پوشش می دهند ، چشمی های پرده ای که قابل نصب کنار پنجره و درب می باشند ، چشمی های خطی که همانند یک نرده عمل می کنند و بر روی دیوار نصب می شوند و آن دیوار را پوشش می دهند.

چشمی آدرس پذیر فضای خارج- DG85       چشم دزدگیر پارادوکس NV5

کاربرد کنترل تردد پارادوکس

کنترل تردد و یا اکسس کنترل ( Access Control ) یکی از تکنولوژی های روز دنیا در صنعت کنترل تردد اشخاص و اشیاء می باشد. این تکنولوژی برای کنترل دسترسی ها و رفت و آمدها بدون استفاده از نیروی انسانی، سخت افزارهای کنترل دسترسی مانند دستگاه اکسس کنترل، قفل برقی، گیت کنترل تردد و غیره و همچنین نرم افزارهای کنترل تردد را در اختیار مدیران مجموعه ها و اماکن قرار داده است.

ویژگی سیستم کنترل تردد دزدگیر پارادوکس

شرکت پارادوکس کانادا در سال 1996 شروع به تولید سیستم های اعلام سرقت و امنیتی دیجیپلکس (EVO)(Digiplex) نمود که توانست سهم زیادی از بازار سیستم های دزدگیر و سیستم کنترل تردد را از آن خود کند . در سال 2001 میلادی شرکت پارادوکس طیف گسترده ای از سیستم های بی سیم به نام ماژلان را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کرد . این کمپانی از سال 2007 همه محصولات خود را در 3 خانواده دزدگیر اسپکترا (SP)(Spectra)، دزدگیر ماژلان (MG)(MAGELAN) و دزدگیر دیجیپلکس (EVO)(Digiplex) تولید می کند.


شرکت پارادوکس کانادا (PARADOX) از شروع کار خود همیشه در حال توسعه و پیشرفت بوده به طوری که این شرکت هر ساله با محصولات جدید خود تحول و انقلابی در صنعت سیستمهای حفاظتی ساختمان و سیستم های اعلام سرقت ایجاد کرده . گروه تحقیقات وتوسعه این شرکت همیشه در حال ارتباط با نصب کننده ها و کاربران و نماینده های خود برای ایجاد راهکارهای بهتر حفاظتی است . کیفیت خوب قطعات استفاده شده در کنترل پنلها و ماژولهای تولید شده در شرکت پارادوکس کانادا (paradox) باعث شده که عمر محصولات دزدگیر پارادوکس به بیش از ده ها سال برسد .